⭕️استان یزد مردانی نوآور و تحول خواه می خواهد

❌گذشته ها را تکرار نکنیم

🔸استان یزد در شرایطی که نه تنها سبقت گرفتن استان های همجوار بلکه بسیاری از مناطق کمتر توسعه یافته را نظاره می کند با تمام سوابق درخشان و آنچه در تاریخ باستان و معاصر خود به آن افتخار می کند نیازمند مدیریتی نوآور و تحول خواه است.

🔸امروزه نوآوری و تحول از مزیت هایی رقابتی و فرصت ساز مهم در عرصه مدیریت و حرکت به رو به جلو می باشد و دست یابی به این ثروت می تواند ظرفیت هایی از جمله مدیریت دانش،فرهنگ،توانمندسازی و حمایت محور را با خود به ارمغان آورد.

🔸با پیشرفت تکنولوژی و رویکرد یزد برای حرکت به سمت صنایع نوین و تحقق شهر هوشمند نیازمند تغییرات سریع و همسو با توسعه همه جانبه در محیط کسب و کار و فرآیند های اداری و سازمانی این استان هستیم که تجربه نشان می دهد تکرار گذشته و سپردن این چرخه پر نیاز به شتاب تخصصی و برنامه ساز به مدیرانی که بارها یزد و سکوهای دیگر را به تجربه های خود اندوخته اند و اتفاق خاصی رقم نخورده است، راه به مقصد نمی برد.

🔸یکی از مزایای مهم نقش آفرینی مدیران نوآور و تحول خواه پویایی و وجود سیستم بازخورد در درون استان است و دیگر نیاز به نسخه های سفارشی از بیرون کم کم رنگ می بازد و نخبگان، صاحبان ایده و افراد توانمند تمایل به همکاری و تلاش مستمر پیدا می کنند و علاوه بر رونق امروز، مدیرانی شایسته برای سال های آتی نیز ساخته می شوند.

🔸یزد در راس هرم های هدایت کننده خود ساختاری لازم دارد که تغییر سازنده ایجاد کند و مدیران و مردم را از این دل مردگی و رکود به تکاپو و بالندگی دعوت کند و در یک کلام یزد بیش از هر چیز مدیر انگیزه می خواهد.

🔸یزد مدیریتی نوآور و انگیزه ساز می خواهد تا با هر یک گام موثر گام های دیگر نیز به تبع آن به روز شوند و محصولی جز مردم دوستی، توسعه هم جانبه و تقویت اعتماد اجتماعی به همراه نداشته باشند.

🔶و برای تصمیم گیری در مسیر یزد نباید کمتر از تحقق شعار روحانی تا 1400 حساس بود و اگر اینبار بهبود مستمر ،عملکرد رفتاری، خلاقیت و ایجاد انگیزه در یزدِ امروز مورد توجه قرار نگیرد ؛ بسیاری از نخبگان، جوانان، سرمایه گذاران و توانمندان شاید در ادامه راه نخبه گریزی و آنان که در گذشته یزد را به دلایلی از این جنس ترک کرده اند رهسپار شوند و تنها به یزدی بودن و فرهنگ و تمدن این دیار در شهر و یا حتی کشوری دیگر افتخار کنند و بس.

فاطمه شریفی

✔️✔️✔️رونوشت به تمامی آنان که نقشی در تصمیم گیری برای آینده استان یزد دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *