حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در جمع هیئت تحریریه سایت خبری تحلیلی عصر بافق: خبرنگاران و اصحاب رسانه با نقد و پیگیری شایسته و مسئولین با سعه صدر و درک متقابل فاصله های ناخواسته را بهبود بخشند.

پس از قریب به یک هفته از فعالیت سایت خبری تحلیلی عصر بافق اعضای هیات تحریریه این سایت به منظور اعلام حضور رسمی در فضای رسانه ای بافق و بیان اهداف و برنامه های این سایت و همچنین استفاده از ظرفیت های خبری و ارتباط با مسئولین به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق رفتند.

در ابتدای این دیدار رضا دهقانزاده مدیر مسئول سایت خبری عصر بافق با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران با اشاره به فعالیت سایت های دیگر خبری در بافق هدف اصلی از ایجاد عصر بافق را بررسی و تحلیل کمی و کیفی اخبار بافق بدون در نظرگرفتن دیدگاههای سیاسی و گرایشات مختلف نویسندگان و گزارشگران عنوان نمود و گفت: ما در سایت عصر بافق بنا داریم با نیت اصلاح و رفع مشکلات از مسئولین سوال بپرسیم و در پیگیریهای این سایت به هیچ عنوان به سمت تخریب مسئولین نخواهیم رفت.


محمدعلی پورفلاح عضو شورای سردبیری این سایت در ادامه گفت:
فعالیت رسانه ای و مطبوعات در بافق و مطالعه سایت های خبری براساس آمارهای بیان شده رشد خوبی را نشان میدهد و سایت عصر بافق برای پیگیری بیشتر و همفکری با مسئولین برای رفع مسائل و مشکلات شهر ایجاد شده که امیدواریم تیمی از جوانان علاقمند و پیگیر به کار رسانه ای به میدان بیایند و جدای از گرایشات سیاسی به بیان دردها و یافتن راههای جدید برای رفع آن بپردازند.
دکتر حسین ارجمند عضو دیگر شورای سردبیری عصر بافق با اشاره به اینکه دغدغه مشترک مسئولین شهرستان و مردم؛ تعالی و رشد و پیشرفت بافق است افزود: برای اینکه فکرهایمان عوض بکنیم باید دنیای درونمان را تغییر بدهیم و وقتی طرز تفکر و اندیشه مان تغییر کرد می توانیم دنیای بیرونمان را نیز تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه بودجه های اختصاص یافته به فعالیت های فرهنگی بسیار ناچیز است گفت: ما میخواهیم در عصر بافق به این تفاهم و درک متقابل برسیم که ما در مقابل مسئولین نیستم و اگر گاهی انتقادی به برخی عملکردها مطرح میشود فقط برای اصلاح و رفع تنگناها و سرعت رسیدگی به خواسته های مردمی خارج از حزب و گروه و جناح های فکری و سیاسی است.


در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با تبریک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین به مواردی از فعالیت های انجام شده که آثار و برکات آن مشهود است اشاره کرد و گفت: برخی از مسئولین بافق چه در گذشته و چه در حال پیگیر و پرتلاش هستند تا موانع و مسائل مختلف با مشورت و یافتن راه های بهتر حل و فصل گردد.
امام جمعه بافق در ادامه اظهار داشت: باید فضای رفاقت و دوستی و صمیمت در بین مسئولین بیشتر شود و قدرت تحمل یکدیگر را و نقد و انتقاد سازنده را در خود و اطرافیان افزایش دهند.
حجت الاسلام سلیمانی با سفارش خبرنگاران و گزارشگران به رعایت انصاف در اخبار افزود: نقد و انتقاد مسیرش و راه و روشش مشخص است و شما نیز سعی کنید قبل از انتشار عملکرد با مسئولین هماهنگ و همراه باشید و نظرات آنها را همان راستا منتشر نمایید.
امام جمعه بافق به نقش ارتباطات و گسترش روابط اجتماعی اشاره کرد و افزود: برقراری ارتباط و داشتن روابط با مقامات استانی و کشوری توانسته است مشکلات و گرفتاری های شهر را در زمان کمتری به نتیجه دلخواه برساند.
وی در پایان به مسئولین سفارش کرد در برابر انتقادات صبور باشند و قدرت تحمل خویش را افزایش دهند.

گفتنی است سایت خبری تحلیلی عصر بافق همزمان با سوم خرداد سال جاری فعالیت خبری خویش را آغاز نموده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *